Avsnitt 4


- Okej, men vi hörs så kanske vi kan träffas någon dag. Jag har ledigt i en vecka.

- Vad kul, utbrast hon och sken upp. Eller jag menar, okej…. Då hörs vi kanske! Sa hon och rodnade.

Jag kramade henne en sista gång innan vi sa hejdå och sen vände hon sig om. Någon minut senare var hon borta, och tro det eller ej, men jag saknade henne faktiskt redan…

 

Chloé:

Det hade snart gått två dagar sedan vi kom hit, sedan jag träffade Justin… Och han hade inte hört av sig. Jag vågade inte smsa honom för jag ville inte verka klängig, men nu började jag faktiskt undra var han hade tagit vägen. Han kanske inte kände likadant för mig som jag kände för honom. Gud vad dum jag är! Hur kunde jag så snabbt börja falla för en kille som jag inte ens kände?

Hur kunde jag inbilla mig att en världskänd artist skulle tycka om någon obetydlig person som jag…? Jag avbröts mitt i mina tankar när telefonen surrade till.

 

Hej sötnos! Förlåt att jag inte hört av mig, men jag hade en massa intervjuer och kunde inte komma ut från hotellet pga alla fans… hehe;) Men har du lust att träffas idag?

xx Justin

Jag läste smset en gång till och log för mig själv. Så jag hade kanske inte så fel som jag trodde? Jag skrev snabbt ett svar tillbaka och läste igenom det innan jag tryckte på skicka.

 

Hej där! Haha det är lugnt, jag har haft fullt upp med att ligga och sola på stranden;) Träffas gärna idag! Var och när? Puss

Det dröjde inte länge innan jag fick ett svar.

 

På stranden vid ditt hotell om 30 min? Saknar dig redan

Visst…. Men vänta lite! Hur vet du var jag bor?!

Haha… jag har mina kontakter;)


Jag skrattade för mig själv och funderade en stund innan jag skrev:

 


Jag skyndade mig att hoppa in i duschen och satte på mig ett par jeansshorts med ett blommigt linne och sminkade mig lite. Jag tog med mig min badväska och stoppade ner bikini och handduk. Till sist tog jag fram ett par söta sandaler. Jag tittade mig i spegeln och tänkte ”Det får duga!” Jag tittade på klockan och såg att det var 3 minuter kvar tills jag skulle träffa honom på stranden. Med mobilen i handen sprang jag ner till receptionen och ut till stranden för att träffa Justin…


Kort kapitel, men ni får hålla ut! Ett till är på väg!

Kommentera gärna idéer och vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: elin björk

den e ju jätte bra håll på så o skriv mer:)

2011-03-20 @ 16:22:57
Postat av: sofia

skit bra !!:O

2011-03-20 @ 17:19:48
Postat av: emma andersson

jätte bra, älskar den, skriv mer(a'

2011-03-20 @ 17:20:30
Postat av: Johanna

Jättebra, jag älskar redan den novellen!! :)

2011-03-20 @ 17:28:15
URL: http://johannamalmgren.blogspot.com
Postat av: linnea

länker till er också nu :D



skit bra!!

2011-03-20 @ 18:01:46
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: Elise

Jätte bra! :D

2011-03-20 @ 19:41:22
Postat av: Sarah

super braaaa !!! snälla skriv mer :DD

2011-03-20 @ 19:47:44
Postat av: elin:)

när ska du skriva kan it vänta mer:):)

2011-03-28 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0