Tack!

Hej på er!

Jag ville bara tacka för alla snälla kommentarer. Haha jag sitter typ och hoppar på stolen så fort jag ser att jag har fått en ny kommentar eller fler läsare. Så fortsätt kommentera, så blir jag ännu mer peppad på att skriva fler kapitel. Precis som Alexandra skrev förut så berättade jag inte för någon om att jag hade skrivit en novell, eller börjat skriva kanske, för det kommer myyyyycket mer!;) När mina kompisar sen övertalade mig att göra en blogg (med min grymma kompis Alexandras hjälp) så hade jag inte drömt om att få så många läsare! Haha! Men som sagt, fortsätt kommentera och sprid gärna vidare bloggen.
Ikväll kommer jag lägga ut kapitel 6! Så missa inte det:) Och jag lovar er att det kommer bli mer och mer romantiskt, men jag vill inte att det ska gå alldeles för fort bara.
Hoppas att ni tycker om min novell,
Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0