Bloggsvar?

Hejhej!

Tänkte att det kanske blivit dags att berätta lite mer om oss, vi har ju bara haft bloggen sen i fredags, men ändå. Vi är två tjejer som är 15 år, men det är Julia som skriver novellen, vilket också var anledningen till varför vi startade bloggen. Så det är bara hon som ska ha beröm för den! Vi kommer lägga upp nya kapitel lite då och då, Julia har faktiskt hela 11 kapitel på lager... och jag lovar, det blir bara bättre och bättre! Så nu har ni något att se fram emot!
Jag heter Alexandra, och ja, varför är jag med egentligen? Julia berättade inte om novellen för mig förrän... ja, i fredags faktiskt, vilket jag tyckte var lite för sent... haha! men iallafall, hon var väl rädd för att jag skulle skratta eller nåt, jag är väl inte något direkt Bieber fan kan jag inte påstå, visst är han snygg (kan någon neka det!?) och han verkar som en väldigt skön person, men inte mer än så... I vilket fall som helst så skrattade jag inte, utan stod mest och halv skrek (nej, jag är inte hysterisk) att jag var besviken på henne som inte berättat direkt,mitt i köpcentret där vi var när hon berättade, menmen, när det lagt sig var min enda reaktion "Det är klart du ska lägga ut det på en blogg!", och den kvällen efter att bara läst ett kapitel så satte jag igång med designen, med Julia som smakråd. Vi ville inte ha en blogg bara för "Beliebers" så designen blev ganska neutral, man kan ju trots allt byta ut Justins namn mot vilket som helst, eller hur?
Så jag är bara här för designen, men också för att agera smakråd och lite annat smått och gott...
Men nu till poängen, åt min fantastiskt tekniska kompis vägnar, så har hon önskat att jag skall fixa bloggsvar (där ni kan ställa frågor), men för att fixa detta måste man få en inbjudan, så min fråga till er:
Är det någon som har bloggsvar och kan skicka en inbjudan till oss?

Detta hade varit jääättesnällt, och självklart får man en länkning (både i menyn och i ett inlägg) som tack!
Så ha de bra, och fortsätt följa vår blogg och Julias novell!
Kram
Alexandra

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kan skicka en inbjudan! :)

2011-03-20 @ 18:28:57
URL: http://ewiis.se
Postat av: Evelina

Skriv bara vilken e-mail adress ni vill ha den till så skickar jag en :)

2011-03-20 @ 18:36:34
URL: http://ewiis.se
Postat av: Evelina

Hej igen!



Jag skulle säga att jag har skickat iväg inbjudan nu :) Så tänkte bara höra om den hade kommit fram?



Kram på er!

2011-03-20 @ 21:51:34
URL: http://ewiis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0