Hejdå

Hej på er!
Jag kommer med en bra och en dålig nyhet. Bra- jag åker till Frankrike imorgon!!!:D Dåligt- Jag har varken hunnit eller orkat skriva kapitel som Alexandra kan lägga ut under tiden jag är borta, så det kommer tyvärr bli ett lååååångt uppehåll på 3 veckor! Förlåååååååååt! Vet att alla e jättebesvikna o säkert arga nu, men jag hinner verkligen inte skriva! Måste packa klart det sista ikväll, och när jag är där har jag ingen möjlighet att skriva. Hoppas att inte ALLA slutar läsa novellen! Lovar att försöka skriva så fort jag kommer hem igen! Om det är någon som är sugen på att gästblogga i ett kapitel så kan ni skicka kapitlet till [email protected] så kan jag eller alexandra läsa igenom det och publicera det om vi tycker att det är bra. Isåfall får ni helst läsa hela novellen (om ni inte redan har gjort det) Så att erat kapitel passar ihop med resten! Om alexandra har supertråkigt så kanske hon skriver ett kapitel... vem vet?;) Jaja, ni får iallafall ha en superbra sommar och det ska jag också ha:D
Hejdå allesammans!
Ps. Några som är sugna på ett nytt kapitel? Är inte helt klar men hinner inte göra klart det heller. Men jag lägger upp det ändå! Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0