Hej igen!

Hej tappra 5-15 läsare...
Helt sjukt att jag fortfarande har ett par få läsare kvar om dan! vet inte om ni har hittat hit av en slump eller om ni fortfarande hoppas att jag ska ha publicerat ett nytt kapitel? Isåfall kommer jag med en bra nyhet! Ikväll när jag låg här, utråkad utan något att göra så började jag(i know, OMG) skriva igen! eller snarare börja skriva på den där andra novellen som jag kanske nämt tidigare. hur som helst så har jag knåpat ihop 1 eller 2 kapitel som jag tänkte publicera nu... om jag vågar haha! Den är ganska olik, dialogerna är på engelska och handlar om en annan tjej... dock extremt oslipad. Haha! Men tänkte att jag lika gärna kunde lägga upp dem här istället för att bara gömma dem i ett tomt worddokument, Så här kommer en liten försenad julklapp från mig till er! Hoppas verkligen att ni tycker att det är okej:) Uppskattar kommentarer!!!! Puss o kram och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0