Håll ut!

Hejhej,
ville bara göra ett snabbt inlägg och säga att jag håller på med ett nytt kapitel som kommer ut så fort som möjligt. Har haft mycket i skolan och kompisar och idag såg jag Never Say Never för andra gången! Haha! Grymt bra film... hur som helst. Vanligtvis brukar jag ha ett "lager" av kapitel men just nu så gjorde jag lite ändringar pågrund av era önskningar så därför tar det lite längre tid. men aom sagt, titta in om 1-2 timmar så lovar jag att ni har ett nytt kapitel att läsa:D
Kramar från Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYYYYYMT :D

2011-04-16 @ 19:20:37
Postat av: Madde

HEEJ, LÄNGTAR!!!!!

2011-04-16 @ 21:17:39
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: sabbe

nu borde de ha kommit ett nytt ?! de har gått 3 timmat ;)

2011-04-16 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0