Avsnitt 7

Åh vad söt han är! Jag gick bort till mamma och pappa och frågade om det var okej om jag gick tillbaka till hotellet lite tidigare. De var mitt uppe i en diskussion och bara mumlade ett jadå. Jag kramade dem och skyndade mig till stranden där Justin väntade på mig i solnedgången.

 

Chloé:

Jag skyndade mig till stranden och det var betydligt längre än vad jag trodde. Men det var det absolut värt! När jag kom fram satt Justin på en filt på stranden och tittade ut över havet. Han hade på sig ett par shorts och en skjorta och var supersöt med sin solbrända hy. Jag gick fram till honom och satte mig bredvid honom på filten.

 

Justin:

Jag satt och väntade på Chloé och började smått undra vart hon tog vägen. Hoppas hon inte tyckte att jag lät töntig när jag sa att jag saknade henne. Det var ju bara några timmar sedan vi sågs. Men jag saknade henne faktiskt! Jag hörde någon komma bakom mig och vände mig om. Där stod hon och var ännu sötare än vanligt i sin vita klänning och kofta. Hon satte sig bredvid mig och jag kramade om henne.

-       Hej, förlåt att jag blev sen, det var längre än vad jag trodde, sa hon och log ursäktande.

-       Det gör inget, försäkrade jag. Vad söt du är förresten!

-       Tack, du med!

Jag plockade fram jordgubbarna och godiset som jag hade tagit med mig.

-       Åh vad gullig du är! Sa hon och tog en jordgubbe.

-       Men inte lika gullig som dig! Sa jag och hon skrattade.

Hon hade världens gulligaste skratt! Jag lade armen om henne och hon tittade upp på mig. Jag lutade mig närmare och några sekunder senare kände jag hennes mjuka läppar mot mina. Jag flyttade händerna till hennes midja och hon lade händerna om min nacke och kyssen blev mer och mer passionerad. Till slut drog hon sig tillbaka och kollade på mig.

-       Wow! Mumlade jag för mig själv.

Vi satt och pratade en stund och tittade på solnedgången och jag hade armen runt henne.

- Vill du bada?

- Men vi har ju inga badkläder… började hon.

- Det gör inget, sa jag och blinkade.

Jag såg hur hon funderade en stund, men tog sedan av sig klänningen så att hon stod i bara underkläder.

-       Försten i! Ropade hon o sprang ner mot vattnet.

 

Jag skyndade att ta av mig kläderna och kunde inte låta bli att snegla på Chloé som nu var framme vid vattnet. Hennes kropp var så….sexig. Jag kom på mig själv med att bita mig i läppen och sprang sedan efter henne. Vattnet var fortfarande ljummet. Jag gick närmare Chloé och lutade mig fram för att kyssa henne, men blev överraskad när hon plötsligt skvätte vatten på mig. Jaså hon ville leka lite först? Tänkte jag förvånat och skrattade för mig själv. Jag började skvätta vatten på henne och hon skrek till och skrattade.

Vi skvätte på varandra och sprang runt i vattnet, och jag kunde inte sluta titta på henne. Hon hade på sig en rosa bh men matchande rosa spetstrosor. Gud vad jag ville ha henne, bara smeka hennes bröst och rumpa. Men jag lugnade ner mig själv, jag ville ju inte skrämma bort henne. Istället närmade jag mig henne och tog hennes kinder i mina händer och lutade mig fram för att kyssa henne och den här gången lät hon mig kyssa henne. Våra läppar möttes och en stund senare blev kyssen till hångel. Jag drog hennes bara kropp ännu närmare min och höll händerna om hennes midja. Vi flyttade oss närmare stranden och jag lade henne försiktigt ner i vattenbrynet och lade mig sedan över henne medan vi fortfarande kysstes. Vi var helt ensamma på stranden, bara hon och jag. Till slut avslutade vi kyssen och släppte varandra.

 

Chloé:

Det enda jag kunde tänka på var: Wow! Han var verkligen bra på att kyssas och hans läppar var så mjuka och underbara. När jag tänkte på det kände jag hur det pirrade till i magen. Jag kunde inte låta bli att bli lite nervös. Jag hade aldrig gjort något liknande innan, men med Justin kändes allt bara så naturligt. Jag ville bara ha mer och mer. Vi låg på stranden och tittade på varandra och det hade börjat bli mörkt ute nu och man kunde se några stjärnor på himlen. Han var så vacker när han låg där. Jag kunde inte sluta tänka på vilken tur jag hade! Hur hände allt det här? Ena sekunden var jag bara en liten blyg tjej som knappt kysst någon och sedan låg jag här, bara några dagar senare, på en strand och hånglade med en kille. Och inte vilken kille som helst för den delen! Jag log för mig själv medan vi gick tillbaka till filten och klädde på oss. Jag måste erkänna att jag hade kollat in hans mage och den var, tro det eller ej, vältränad. Jag blev förvånad med tanke på att han inte verkade träna så mycket. Men som sagt, han har ju ALLT! Jag märkte hur jag började tycka om honom allt mer och det pirrade till i magen så fort jag tänkte på honom, Justin…

Jag tittade på min mobil och såg att jag hade fått ett sms från mamma:

 

Hej gumman! Var är du? Börjar bli lite orolig nu… Kram mamma

Shit! Jag hade varit här längre än vad jag hade tänkt. Jag skyndade mig att skicka ett meddelande och hoppades att de inte hade blivit allt för oroliga och börjat leta efter mig. Mina föräldrar var egentligen inte av den oroliga eller stränga typen, men jag hade ju trots allt sagt att jag bara skulle till hotellet, inte att jag skulle till stranden.

 

Förlåt mamma, glömde av tiden! Var på stranden en stund, men jag kommer om 10 min…

Jag vände mig om och såg att Justin stod och tittade på mig och log.

-       Du är så fin, sa han och tog tag om min midja och böjde sig ner för att kyssa mig. Jag kunde inte motstå att kyssa honom tillbaka och drog mina fingrar genom hans blöta hår.

-       Jag måste gå nu, Justin, sa jag efter ett tag och drog mig tillbaka. Men vi ses imorgon va?

-       Ja som vi bestämde. Och jag har en överraskning åt dig, sa han hemlighetsfullt.

-       Vadå? Frågade jag nyfiket.

-       Haha det får du ju inte veta dummer, skrattade han, annars blir det ju ingen överraskning! Du får veta imorgon, tillade han och log det där gulliga och lite hemlighetsfulla leendet som jag älskade.

-       Okej då! Men nu måste jag verkligen gå, sa jag och pussade honom lite lätt på munnen.

 

Jag började gå bort mot hotellet men vände mig om igen.

-       Förresten, började jag, mamma och pappa undrade om du ville följa med och surfa i övermorgon…

-       Ja gärna! Har du berättat för dem om mig då?

-       Ehm… nej! Jag sa att jag var med en kille på stranden, men jag tror att jag kanske råkade glömma att nämna för dem vem killen är… sa jag och skrattade.

Justin skrattade högt.

-       Haha ja men då får dem nog en rolig överraskning, sa han och blinkade.

Jag bara skrattade och skakade på huvudet. Jag vinkade hejdå och vände mig om igen.

 

Uppe i hotellrummet var det mörkt. Mamma och pappa hade redan somnat i deras sovrum. Jag borstade tänderna och tog på min pyjamas och släckte. Det var svalt och skönt under det tunna lakanet. Jag kände en svag bris från det öppna fönstret och det dröjde inte länge förrän jag också sov. Det sista jag tänkte på var Justin, på vad vi hade gjort idag och på hans överraskning som väntade mig imorgon…


Vad tyckte ni? Går det för fort fram?
Kom gärna med kritik, både positiv och negativ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

läste novellen från början, den är rkt bra ! :D

2011-06-09 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0