Avsnitt 1

 

På Atlantas flygplats…

 

-     Skynda dig! Ropade pappa andfått.

Vårt plan gick om 20 minuter så vi var tvungna att springa genom hela flygplatsen. Plötsligt var jag nära på att snubbla och upptäckte att mina skosnören hade gått upp. Jag stannade för att snabbt knyta dem, när någon sprang rakt in i mig så att jag föll omkull.

-      Va faaan!

 

Justin:

Jag var helt inne i min mobil och märkte inte att jag sprang rakt in i någon…

-       Va faaan!

-       Gud, förlåt! Utbrast jag och tittade ner på tjejen som låg på golvet. Det var den sötaste tjejen jag någonsin sett, och då har jag träffat mååååånga tjejer med tanke på att jag har en sisådär miljontals tjejfans… Hon tittade upp på mig med sina vackra blå ögon och jag trodde att jag skulle svimma så söt hon var. Vi stirrade på varandra i vad som kändes en evighet och hennes blick ändrades från irriterad till helt chockad…

 

Chloé:

O herregud! Jag trodde att jag drömde! Var det verkligen han? Han kollade på mig och log ett jättegulligt leende och han var ännu snyggare i verkligheten.

-       OMG! Du är ju Just…. Eh, hej! Log jag generat. Jag visste inte vad jag skulle säga. Han bara stod och tittade           på mig med det där gulliga leendet.

-       Hej, log han och sträckte fram sin hand för att hjälpa mig upp. Jag är verkligen ledsen, jag såg dig inte!

-       Det är lugnt, skrattade jag fortfarande lika chockad. Tänk att det verkligen var han.

-       Vad heter du? Frågade han nyfiket, nu när vi båda stod upp.

-       Chloé, svarade jag och kunde inte sluta le.

-       Chloé… förlåt, men du är den sötaste tjej jag någonsin träffat, sa han blygt.

 

Jag visste inte vad jag skulle säga och kände hur mina kinder blev allt rödare. Kallade Justin Bieber mig precis för söt? Jag kunde inte tro att det var sant…

-       Vart ska du? Fortsatte han.

-       Miami.

-       Jag med! Utbrast han glatt.

-       Vad kul… Mer hann jag inte säga förrän mamma ropade på mig.

-       Chloé! Du måste komma nu, annars missar vi planet!!

-       Jag måste gå, sa jag besviket och började springa efter mamma.

-       Hejdå! Hoppas att vi ses igen! Ropade han efter mig…

 

 


Vad tycker ni? Kommer de att träffa varandra igen?

Kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: sofia

man kan inte kommentera vissa inlägg så jag får kommentera här till kapitel 8: HELT AWESOME, VILL LÄSA MEER :D



Den är asgrym (a)

2011-03-27 @ 00:09:36
URL: http://slponny.blogg.se/
Postat av: Madde

Dina noveller är skit bra! Ville bara säga att kan inte du skriva en ikväll?

2011-03-28 @ 08:57:00
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0