A little information...

Hejhej!
Många av er verkade gilla senaste kapitlet... haha;)
Ikväll ska jag på avslutningsbal och på onsdag slutar jag 9:an och sen har jag sommarloooooooov! Så då kanske jag hinner skriva några fler kapitel! men nästa onsdag åker jag på språkresa i 3 veckor!!! Kommer bli superkul, men kommer förmodligen inte ha med min dator, och då blir det ju ingen bra uppdatering:(
En idé är att jag skriver minst 3 kapitel (om jag orkar/hinner) innan jag åker och så får Alexandra lägga upp ett kapitel i veckan... men vi får se hur jag gör! vissa brukar ju ta in gästbloggare men för det första vet jag inte om någon skulle tänka sig hjälpa, plus att det kommer förmodligen bara bli konstigt i novellen... I värsta fall så får ni klara av ett lååååångt uppehåll:/
Vet inte hur länge till jag kommer hålla på med novellen, när jag skriver är det oftast bara roligt, men ibland känns det som om jag MÅSTE uppdatera för att inte "svika" er läsare och så ska det ju inte vara... Men jag vet en sak som hjälper: Många kommentarer och unika besökare! Så kommentera, kommentera, kommentera o sprid gärna vidare bloggen till era kompisar:D Och till er som ger sånna söta kommentarer till varje avsnitt (ni vet vilka ni är!): TACK!<3
Och om ni vill att jag ska skriva mer så får ni gärna fortsätta att tipsa om bra idéer!
Hälsningar
Julia<3

Kommentarer
Postat av: Gabbi^^

Du kan göra massa tids inställda eller ta in en bloggare för annars kommer du nog tappa många besökare ;(

2011-06-13 @ 15:45:33
Postat av: Olympia

SLUUUTA INTE SKRIIVA VAD DU EN GÖÖR! Hela mitt liv skulle typ gå under då! Men det gör inget om det blir ett du mt skriver på 3 veckor sålänge du uppdaterar när du kommer hem! :D <3

2011-06-13 @ 21:17:04
URL: http://jamais.devote.se
Postat av: Anonym

jag älskar bloggen, så sluta aldrig skriva för du är grymt duktig! <3

2011-06-13 @ 22:32:01
Postat av: Anonym

Jag döör om du inte lägger ut nästa kapitel nu!!!!!!!

2011-06-16 @ 21:47:58
Postat av: filippa

ååååååh vad jag längtar efter nästa, pllleeeeeaaassssseee sluta aldrig skriva. du e hellt gryyyyyyyyyyymmmmmmmmm <3 <3 <3 <3 <3 jag älskar, älskar ÄLSKAR den <3

2011-06-17 @ 08:52:18
Postat av: Johanna

skriv något då jag får PAAAAAAANIIIIIIIIIIIIK ;(((((((((((((( pleeeeeeeeeeaaseee, du är sjukt bra på att skriva också! men snällasälla skriv bara typ nu!!

2011-06-20 @ 13:05:42
Postat av: Angelica & Johanna!

Någon som gillar One direction här? Kolla i så fall in våran novell om 1D!! :)



och förresten, bra novell!

2011-06-20 @ 23:38:04
URL: http://onedirectionnovell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0