Avsnitt 25

Tro det eller ej så bryr jag mig inte ett dugg om han var känd eller inte, jag gillar honom för hans personlighet och för hur han är som människa. Snäll, omtänksam, rolig, jordnära… och jag måste ju erkänna att han ser helt okej ut också för den delen.


Justin:

-       Thank you guys for the amazing show, and I wanna thank everyone who’s been with me during this past 4 months on my My World-tour. It’s been awesome! You’re the best fans ever! Good night!

Alla skrek och jag gick av scenen och log för mig själv. Nu var jag klar, efter 86 shower världen över, så var min turné slut.  Det hade varit helt fantastiskt men det ända jag kunde tänka på just nu var att få komma hem. Hem till Atlanta, hem till Chloé. Så fort jag kom tillbaka till hotellet packade jag allting och sen lade jag mig i sängen. Jag var helt slut och somnade så fort jag lade huvudet på kudden. Det enda jag drömde om den natten var Chloé…

 

-       Justin! Vakna! Vi ska åka hem idag, flyget går om två timmar. Sa Kenny och ruskade mig så att jag vaknade.

Jag flög upp ur sängen och klädde på mig.

-       Saknat Chloé va? Frågade Kenny och log. Även om jag inte hade sagt något så förstod han. Han kände mig ganska väl nu, efter att ha följt efter mig in princip varenda dag de senaste tre åren…

-       Om jag har! Utbrast jag och flinade.

Jag följde med honom ut till bilen och vi åkte iväg till flygplatsen. Vi fick gå in genom bakvägen på flygplatsen, för vid ingången var det fullt av fans och paparazzi. Hur visste de att jag var här? Plötsligt insåg jag vem det var som hade sagt det. Jag! Jag skrattade för mig själv när jag kom ihåg mitt senaste tweet igår som sa att jag skulle flyga hem imorgon. Jag borde kanske tänka efter innan jag skriver vissa saker. Men jag vet hur mycket fansen gillar att jag håller dem uppdaterade med vad jag gör. De känner att de på något sätt är med mig och får en känsla av att jag bara är en vanlig människa, precis som alla andra. Och om det gör mina fans glada, så gör jag det! Hade det inte varit för mina fans, hade jag aldrig varit där jag är idag. Jag hade inte fått chansen att få åka till dessa fantastiska ställen världen över, och vem vet, då kanske jag inte hade fått träffa Chloé?

 

Chloé:

Jag låg och sov och väcktes av att min mobil ringde. Jag kollade på displayen och mitt hjärta hoppade till. Justin…

 

-       Hello beautiful! Sa Justin glatt.

-       Heeeej! Har du landat nu?

-       Ja det har jag! Förresten, titta ut genom fönstret…

-       Vadå? Frågade jag förvirrat.

-       Bara titta ut genom fönstret, upprepade han.

Vad menade han? Jag drog bort gardinen och tittade ut genom fönstret som ledde ut till balkongen. Och där stod han… Justin. Jag öppnade balkongdörren och slängde mig i hans famn.

-       JUSTIN!!!!! Utbrast jag och började nästan gråta av lycka. Han lyfte upp mig och snurrade runt mig, precis som i en romantisk film. Sen ställde han ner mig och tog mitt ansikte mellan hans händer.

-       Få se på dig! Sa han och granskade mitt ansikte. Inte ändrats ett dugg, sa han nöjt. Gud vad jag har saknat dig! Vad tänkte jag med som kunde lämna dig i FYRA MÅNADER! Jag har tänkt på dig varje dag, varje timma, varje minut, varje…

Jag avbröt honom och kysste hans läppar. Han besvarade kyssen och lyfte upp mig samtidigt som jag lade mina ben runt hans höfter. Han lyfte in mig till mitt rum och lade mig ner på sängen och kysste mig passionerat. Vi avslutade kyssen och tittade på varandra en lång stund.

-       Wow! Jag kan inte förstå att jag äntligen är här, hos dig! Sa Justin och log.

-       Och jag kan inte fatta att du är här hos mig, skrattade jag och log ännu bredare.

-       Hur mår min sötnos?

-       Jag mår bra, nu när du är här! Och du? Helt slut eller?

-       Haha ja, ganska trött måste jag ju erkänna, men jag är så glad när jag får vara hos min shawty, sa Justin och log flörtigt.

-       Naaw, du är väl för söt!

Han reste sig upp och tittade runt i mitt rum.

-       Inget dåligt rum du har, sa han imponerat medan han öppnade dörren till badrummet. Mm, stor dusch, det gillar jag! Sa han och blinkade med ena ögat.

Jag slog till honom lätt i magen.

-       Tänk inte ens tanken! Skrattade jag.

-       Vadå? Frågade han oskyldigt.

 

Vi satt och pratade i flera timmar och jag satt fortfarande i pyjamas.

-       Jag måste bara ta en dusch, stannar du eller måste du åka hem?

-       Jag stannar en stund till, men jag har lovat mamma att vara hemma med henne ikväll, sa han lite besviket. Ska du duscha själv eller vill du ha sällskap? Frågade han och flinade.

-       Haha dream on babe! Skrattade jag. Jag kommer strax, lovade jag och stängde badrumsdörren och tog av mig kläderna och hoppade in i duschen. Shit, jag glömde ta med mig underkläder, upptäckte jag när jag hade duschat klart. Jag virade in mig i en handduk och gick ut till sovrummet. Jag såg inte Justin någon stans och antog att han kanske åkt hem i alla fall. Men när jag öppnade min walk-in closet stod han där och rotade i mina lådor. Jag stirrade förvånat på honom.

-       Jag föreslår dem här, sa Justin och höll upp ett par svarta spetstrosor och en matchande BH.

-       JUSTIN! Vad gör du? Skrattade jag och sträckte mig efter underkläderna, men han höll dem ovanför mitt huvud så att jag inte nådde dem.

-       Hm, eller dem här, sa han fundersamt och tog fram ett par stringtrosor och flinade. Kan du inte prova dem,

så får jag se vilka som passar bäst? Fortsatte han och såg hur det glimtade till i hans ögon.

-       Haha ledsen att svika dig men: KOMMER ALDRIG ATT HÄNDA!

Justin såg besviken ut men sen log han igen.

-     Joho, det tror jag visst!  Vad är du så generad över? Jag har redan sett dig i underkläder, och det finns ingenting att skämmas över där, kan jag meddela! Sa jag och blinkade.

 

Justin:

Hennes kinder blev ännu rödare och jag njöt över sättet jag fick henne att känna.  Hon var så söt när hon rodnade. Hon fnissade och gick sedan in till badrummet för att byta om.  Några sekunder senare öppnades dörren igen och där stod hon, endast klädd i BH och trosor.

-       Sååååå vad tycker du? Blir det här okej? Frågade hon och skrattade åt mitt ansiktsuttryck.

Jag kunde inte svara, jag bara stirrade på henne. Jag kunde inte släppa henne med blicken, hon var så snygg, söt, vacker och sexig på samma gång. Hur var det ens möjligt? Undrade jag.

-       Jag tar det som ett ja, skrattade hon och kysste mig på kinden.

Jag var så glad över att turnén äntligen tagit slut, och jag säger bara tack gode gud som gjorde så att Chloés pappa fick ett jobberbjudande i Atlanta… för det måste ha varit Gud, vem annars kan göra någon sådan fantastisk sak? Tänkte jag och skrattade för mig själv. Jag lade mina händer runt hennes midja och drog henne närmare mig och njöt av detta ögonblicket. Här och nu.

 


Förlåt för lite uppdatering, men jag är astrött och har massa i skolan just nu... Men vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit skit skit skit skit skit skit skit SKIIIIIIIIIT SKIT SKIT SKIT BRA ;DD

2011-04-27 @ 17:22:43
Postat av: sabbe :)

Grymt jätte enormt mega BRA :D mer !

2011-04-27 @ 17:39:15
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-27 @ 17:57:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera, grymt!

2011-04-27 @ 23:24:33
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Grrrrrrrrrymt!

2011-04-27 @ 23:51:49
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: jennifer

del 7 är nu uppe! in och läs o kommentera vet ja! :) kram på dig!

http://biebernovell.blogg.se



asbra novell du har!

2011-04-29 @ 14:14:04
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Rebecca<3

GRYM Julia!!!!!!!!! I♥U<3

Meer meer meer meer meer!!!!!:):)

2011-04-29 @ 16:35:41
Postat av: Simone

Skit bra novell! Har läst den ända från början ! Jag har också en JB novellblogg - skulle vara kul om ni komenterade & följde den :)



www.bieberplace.blogg.se



Kram:)

2011-04-30 @ 12:01:17
URL: http://bieberplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0