Avsnitt 14

Vi pratade och skrattade och kunde inte sluta titta varandra i ögonen. Hans vackra ögon och leende fick mig verkligen att smälta. Jag kände mig så avslappnad med Justin. Hur kunde jag ha sådan tur att jag träffade honom? Han tog min hand och gav mig ett gulligt leende. Det kändes som jag var i en film, det var så romantiskt!

 

Justin:

Jag kunde inte släppa henne med blicken. Allt med henne var perfekt, både hennes personlighet och utseendet. Men i pannan syntes ärret som hon fick från surfingbrädan igår. Jag tog hennes hans och lutade mig framåt och våra läppar möttes. Hon besvarade kyssen och jag njöt av att känna hennes underbara läppar mot mina. Jag reste mig upp och lade mina händer runt hennes midja, medan jag fortsatte kyssa henne. Jag förde med henne till en solstol och lade mig uppe på henne. Hon drog händerna genom mitt hår och jag kände hur jag ryste i hela kroppen. Jag kysste henne mjukt på halsen och hörde hur hon stönade lågt. Hon tog tag i mig och rullade runt så att jag nu låg underst. Våra tungor möttes och jag ville inte avbryta detta perfekta ögonblicket. Hon var allting jag någonsin drömt om! Plötsligt reste hon sig upp och började långsamt ta av sig klänningen. Jag stirrade på hennes vackra kropp och nu stod hon i bara underkläder. Hon var solbränd efter alla dagar på stranden och det gjorde henne bara ännu snyggare. Hon gick mot poolen och hoppade ner i vattnet.

-       Kom! Sa hon tyst och tittade på mig när jag klädde av mig.

Jag drog av mig skjortan och hoppade sedan i vattnet. Jag närmade mig henne, men hon backade och flyttade bara längre ifrån mig. Hon log ett retsamt men flörtigt leende. Jag gjorde ännu ett försök men hon flyttade igen.  Sen jagade jag henne i poolen och hon skyndade sig upp på stegen och sprang. Jag sprang efter henne

och det dröjde inte länge innan jag kom ifatt.

Jag lyfte upp henne och bar med henne till jacuzzin

och släppte ner henne i det varma, bubblande vattnet. Hon tittade på mig och log och jag kysste henne igen.            

Chloé:

Han tryckte upp mig mot väggen och kysste mig ner mot halsen. Jag lade mina armar runt hans nacke och blundade. Jag kände hans kropp mot min under vattnet.

Sen avslutade vi kyssen och satt bara och tittade varandra i ögonen. Jag trodde att jag skulle drunkna i hans gyllenbruna ögon. Vi gick upp ur vattnet och virade in oss i handdukar. Han tog med mig in till huset.

-       Vad vill du göra? Frågade han och log mot mig.

Det är ju fortfarande några timmar kvar innan du

måste hem. Om du inte hade tänka att sova är? Sa han

flörtigt och jag såg hur det glimtade till i hans ögon.

-       Haha ledsen att svika dig, men tyvärr! Även om du just nu är ”den modiga killen som räddade vår älskade dotters liv” för mina föräldrar, så tror jag inte direkt att dem tillåter mig att sova hos en kille som jag bara har känt i en vecka…

-       Aj då, sa han besviket. Men det känns som att jag har känt dig så mycket längre!

-       Jag vet, instämde jag.

 

Vi bestämde oss till slut för att se en film. Jag satte mig på bänken i det toppmoderna köket, medan Justin letade bland alla skåp och lådor efter popcornen.

-       Går det bra eller som vanligt? Retades jag.

-       Ha-ha! Sa han bara och ignorerade min fråga. Sen sken han upp och i ena handen höll han ett paket med micropopcorn.

-       Jag hittade dem! Sa han helt överlycklig och stoppade in dem i micron.

-       Vad duktig du är älskning, skrattade jag och pussade honom.

-       Kom nu, sa han när popcornen var klara.

Han tog min hand och ledde in mig till vardagsrummet.

Jag satte mig i soffan och Justin startade filmen.            

Sen satte han sig bredvid mig och lade armen runt mig.

-       Om den är läskig så får du gärna hålla mig i handen,

retades han.

-       Jag tror att jag överlever, sa jag och himlade i ögonen.

 

Men vi skulle nog inte vara så kaxiga. Filmen var jätteläskig!

Det handlade om en mördare som smög in i människors hus

och högg av dem huvudet med en yxa. Jag och Justin glömde snabbt av att vara tuffa och satt båda bakom var sin kudde och höll varandra hårt i handen.  Musiken ändrades till mörk och läskig, en sån där som finns med i alla skräckfilmer när det händer något läskigt. Precis när mördaren smyger bakom offret och ska hugga av huvudet så hörde vi att dörren öppnades bakom oss. Jag och Justin skrek och hoppade till så att vi ramlade av soffan. När vi försiktigt tittade ovanför soffkanten, beredda på att möta en läskig mördare med en blodig yxa i handen, så såg vi istället en kille som garvade ihjäl sig. Ryan…

-       Hahahahahahaha! OMG! Jag trodde att ingenting kunde slå era miner när ni simmade ifrån ”den faaarliga ” hajen, men detta slår allt! Skrattade Ryan och torkade tårarna.

Jag och Justin bara stirrade på honom, fortfarande i chock. Justin pausade filmen.

-       Usch, jag vill ändå inte se mer! Sa han och rös till. Det där var ju den värsta filmen jag har sett!

-       Jag med! Skrattade jag. Sen vände jag mig mot Ryan.

-        Du hade nog inte heller varit så kaxig efter att ha sett det här filmen, sa jag och blängde på honom, som fortfarande skrattade så att han grät.

Han lugnade ner sig lite och fnös åt mig.

-       Det är bara ni som är mesiga!

Jag och Justin bara ignorerade honom.

-       Vad gör du här förresten? Har du inte hört talas om att knacka eller ringa på dörren? Sa Justin lite irriterat.

-       Jag kom bara förbi för att påminna dig om intervjun imorgon.

-       Just det ja! Haha och det kunde du inte bara ha ringt eller smsat?

-       Nej för då hade jag ju missat era miner! Skrattade Ryan. Sen sa han hejdå och åkte.

 

Justin:

-       Jag kanske också borde åka hem nu, sa Chloé efter att ha tittat på klockan.

-       Okej, sa jag och suckade.  Men bara om jag får skjutsa dig hem och om vi träffas imorgon igen?

-       Avgjort! Sa hon och skrattade.

 

Vi satte oss i bilen och några minuter senare var vi framme vid hennes hotell.

-       Jag önskar att du kunde stanna hos mig! Jag kommer ju drömma mardrömmar ikväll, efter den där filmen!

-       Haha jag med, sa Chloé och log. Hon lutade sig fram och kysste mig mjukt.

-       Hejdå Justin, tack för ikväll!

-       Tack själv… jag älskar dig!

Hon log och vände sig sedan om och gick in till hotellet. Borde jag inte ha sagt det där? Tänkte jag oroligt. Men jag gjorde faktiskt det, älskade henne… Även om vi bara hade känt varandra i en vecka. Jag avbröts i mina tankar av att min mobil plingade till.

Älskar dig med! xx Chloé


Kommentera så kommer det ett nytt avsnitt imorgon!


Kommentarer
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-09 @ 20:50:32
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-09 @ 21:03:35
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0