Avsnitt 6


Jag kramade honom och viskade i hans öra

-       Du är inte som någon kille jag träffat innan, du är verkligen speciell.

-       Har jag sagt att du är den sötaste tjej jag någonsin träffat? Jag vet att vi bara har känt varandra i några dagar, men jag börjar verkligen gilla dig.

Jag bara log och kramade honom ännu hårdare.



Chloé:

Efter några timmar ringde mam ma mig och sa att jag var tvungen att komma till hotellrummet och göra mig klar till middagen. Jag sa hejdå till Justin och han kramade om mig och verkade inte vilja släppa taget.

-       Vill du träffas imorgon också ? Frågade han.

-       Självklart! Sa jag och log och gick sedan tillbaka till hotellet.

 

-     Var har du varit hela dagen? Frågade mamma nyfiket.

-     På stranden, svarade jag och log och funderade en stund innan jag tillade: Med en kille…

-      Jaså? Sa mamma bara och log och som tur var frågade hon inget mer. Hon är verkligen världens bästa mamma, tänkte jag. Jag duschade en lång stund och när jag kom ut borstade jag håret och fönade det. Sen satte jag på mig lite rouge och mascara medan jag funderade på vad jag skulle ha på mig. Till slut bestämde jag mig för en vit klänning med en kortarmad grå kofta och ett par enkla ballerinaskor. Till sist sprutade jag på mig lite av min nya parfym som jag köpte på flygplatsen.

 

 

Jag och pappa väntade på att mamma skulle bli klar och sen gick vi till restaurangen. Jag beställde in grillad tonfisk med sallad och det var verkligen gott.

Vi satt och pratade om vart vi skulle åka på nästa utflykt och pappa kom med ett förslag som både jag och mamma tyckte om. Vi skulle lära oss att surfa! Jag har alltid velat prova att surfa, det ser så härligt ut att åka på vågorna.

-       Om du vill kan du fråga den         där killen som du var med           idag? Sa mamma.

-       Jag vet inte mamma, sa jag         oroligt. Jag hade ju inte               berättat att killen jag var             med i självaste verket var           Justin Bieber!

-       Jo gör det! Sa pappa. Det blir väl kul?

-       Jag kan väl fråga honom antar jag…

-       Ja gör det! Sa mamma glatt. Eftersom jag aldrig hade haft en pojkvän så tyckte dem nog båda att det var             kul att jag hade börjat umgås med någon kille.

Jag påminde mig själv att fråga Justin imorgon om han ville följa med. Jag hoppades nästan att han inte kunde komma, för då hade jag slippa förklara för mamma och pappa vem ”killen” var.  Annars hade jag ganska tråkigt när vi åt.  Mamma och pappa pratade om massa vuxensaker och om personer som jag inte kände. Ibland kunde det vara tråkigt och ensamt att vara det enda barnet, även om det självklart hade sina fördelar. Jag bestämde mig för att gå på toa, mest för att ha något att göra. På väg till toaletten kände jag hur min mobil surrade till och jag tittade på displayen. Justin…

Hej! Saknar dig redan… Har du tråkigt?;)

Haha ja hur kunde du veta det? Önskar att du var här!

Tror du att du kan smita där ifrån och komma och kolla på solnedgången med mig?<3

Kanske det;) Ska försöka komma, om typ 15 min…Puss

Längtar redan!

Åh vad söt han är! Jag gick bort till mamma och pappa och frågade om det var okej om jag gick tillbaka till hotellet lite tidigare.

De var mitt uppe i en diskussion och bara mumlade ett jadå. Jag kramade dem och skyndade mig till stranden där Justin väntade på mig i solnedgången.

 



De första kapitlena är ganska korta, men dem blir längre! Vad tyckte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0