Avsnitt 35

 

-       Imorgon måste jag jobba hela dagen, men nästa dag ska du komma hem till mig. Du måste ju få träffa min mamma!

-       Åh det ser jag fram emot. God natt Justin!

-       God natt min envisa, svinrika och vackra prinsessa. Dröm sött, viskade han i mitt öra och kysste mig mjukt.

 

Dagen efter var jag och Jenny med varandra hela dagen. Vi shoppade en stund på förmiddagen och åt lunch på stan. När vi var hemma igen låg vi vid poolen och njöt av den sista stunden, på kanske flera månader, som vi hade tillsammans.

-       Vill ni ha lite iste? Frågade mamma och kom ut på altanen med en bricka i handen.

-       Gärna! Utropade jag och Jenny samtidigt. Det var en extremt varm dag och vi var väldigt törstiga.

-       Och Jenny, ditt plan går klockan nio så vi åker härifrån vid 7 ungefär. Så du borde kanske börja packa snart?

-       Redan gjort! Sa Jenny stolt. Väskorna står i hallen.

-       Jaha, vad bra! Vill du ha middag här innan, eller äter du på planet?

-       HÄR! Om jag får alltså? Rodnade Jenny. Förlåt, men jag hatar flygplansmat.

Jag skrattade åt henne.

-       Det är klart att du får äta här gumman! Sa mamma snällt och log.

-       Tack!

-       Maten är klar om en timma ungefär.

 

Två timmar senare satt jag, mamma, pappa och Jenny i bilen på väg till flygplatsen. Utanför säkerhetskontrollen kramade jag och Jenny varandra hårt.

-       Jag kommer sakna dig! Snyftade Jenny.

-       Jag kommer sakna dig meeeer! Tjöt jag.

-       Jaja tjejer, ni säger inte hejdå för evigt. Du Jenny får ju komma hit när som helst, eller så kan Chloé åka och hälsa på dig i Sverige. Sa pappa.

Jenny lutade sig mot mig och viskade.

-       Lova att hålla mig uppdaterad om vad som händer med dig och Justin.

-       Jag ska, fnittrade jag. Jag ska hem till honom imorgon, och träffa hans mamma! Jag är så nervös, tänk om hon inte gillar mig?!

-       Klart hon gör. Speciellt när hon ser hur mycket hennes son gillar dig. Det ska säkert gå bra ska du se! Ska du sova hos honom?

-       Ja det ska jag.

-       Okej lycka till! Flinade hon och blinkade.

-       Shut up! Väste jag och tittade oroligt på mamma och pappa som tittade på tidtabellen.

-       Jenny, ditt flyg boardar om en halvtimma, så du borde nog skynda dig nu!

-       Okej, tack så hemskt mycket får att jag fick sova hos er. Och hejdå Chloé, jag kommer sakna dig! Glöm inte vad jag sa!

-       Nejdå, jag ringer dig iövermorgon. Hejdå, hälsa alla där hemma och flyg säkert.

-       Det kanske du ska be piloten istället! Skrattade Jenny. Haha hejdå! Sa Jenny en sista gång, kramade mig och gick sen igenom säkerhetskontrollen. Oturligt nog såg jag hur det pep till och hur hon suckade medan hon var tvungen att ta av sig sitt skärp. Sen vände jag mig om och gick tillbaka till bilen tillsammans med mina föräldrar. Det enda jag hade i tankarna var morgondagen. Jag skulle få träffa Justin igen. Och den här gången med hans mamma. Undrar hur det kommer gå?

 

-       Chloé! Vakna! Hörde jag någon viska i mitt öra. Jag öppnade mina ögon och fem centimeter från mitt ansikte mötte jag två ögon. Jag flög upp ur sängen av chock.

-       Skräms inte så där!

-       Förlåt, sa Justin och pussade min panna. God morgon älskning, sovit gott?

-       Ja, sa jag, fortfarande lite irriterad.

Justin skrattade åt mig.

-       Kanske det här gör dig lite gladare? Frågade han och höll upp en bricka med frukost på.

-       Naaw vad söt du är! Utbrast jag och sken upp.

Hungrig som jag var började jag äta upp fruosten med god apptit.

-       Hungrig? Skrattade Justin och tittade på mig när jag åt.

-       Jaa! Flinade jag.

-       Gjorde du något speciellt igår? Frågade han och blinkade.

-       Nee… vadå? Frågade jag oförstående men förstod senare vad han menade.

-       Om du är så här hungrig nu, utan att du gjorde något igår, tänk då vad hungrig du kommer vara imorgon!

-       Juuustin! Skrattade jag och slog till honom.

-       Förlåt, förlåt! Sa han och höll upp händerna. Jag ska sluta prata om det. Men jag kan inte sluta tänka på det...

-       Din lilla perversa unge. Finns det inget annat i din hjärna, kan tro?

-       Jag tänkte aldrig på det förrän jag träffade dig…

-       Så jag är speciell då? Flinade jag.

-       Vääääääldigt speciell, instämde Justin. Och som om du aldrig har tänkt tanken?

-       På Det?

-       Nej på tanken att träffa påskharen, sa Justin och himlade med ögonen. Ja Det med stort D.

-       Ja så klart jag har tänkt på det. Jag har bara inte bestämt mig ännu.

-       Jag hoppas du bestämmer dig innan ikväll. Sa Justin och jag såg längtan i hans ögon.

-       Vi får väl se…

-       Men känn ingen press älskning! Sa Justin snabbt. Du ska inte känna dig tvungen till något, lova mig det?

-       Jadå! Sa jag och kysste honom.

-       Har du ätit klart?

-       Ja, tack så mycket.

-       Bra klä på dig nu!

-       Vad ska vi göra? Varför så brottom?

-       För jag lovade ju att du skulle få träffa mamma idag. Jag kan inte fatta att min mamma inte har träffat min underbara flickvän ännu!

Jag kände hur mitt hjärta hoppade till, som varje gång han kallade mig för hans Flickvän.

-       Vad är det? Undrade Justin och tittade på mig som förmodligen stod och log som ett fån.

-       Nej inget! Försäkrade jag.

-       Jo berätta! Sa han och började kittla mig.

Jag skrek till och försökte dra mig ur hans grepp. Vi jagade och kittlade varandra och tillslut föll båda två ihop sängen.

-       Berätta! Sa Justin och strök min kind.

-       Jag kan bara inte vänja mig vid att jag är din Flickvän. Det känns helt otroligt.

-       Aww älskning! Tro mig, det är minst lika otroligt för mig. Men nu får du skyna dig, in i duschen! Sa han och daskade till mig på rumpan.

Jag tittade över axeln.

-       Dirty boy!

-       Don’t blame me! You got a nice ass!

Jag skrattade åt honom och stängde badrumsdörren och tog av mig kläderna. Jag gick in i duschen och kände det varma vattnet sila ner över min bara kropp. Jag rakade benen och tvättade mig noggrant. När det sista balsamet var urskjölt stängde jag av vattnet. Jag öppnade duschdörren och trevade efter en handuk. En hand sträckte fram en handuk till mig. Justin…

Jag ryckte åt mig handuken och virade snabbt den runt mig.

-       Vad gör du här?

-       Förlåt, jag skulle bara se vad du gjorde där inne? Och jag kollade inte, jag lovar!

-       Justin…?

-       Okejdå, jag tittade kanske! Förlåt, sa Justin och tittade ner i golvet.

-       Det är lugnt, sa jag och pussade honom på kinden. Men vad trodde du jag gjorde här inne egentligen? Jag sa ju att jag skulle duscha!

-       Ja men det tog ju typ…. Justin tittade på klockan han hade på armen, 20 minuter!

-       Vadå? Jag är tjej! Plus att jag rakade benen.

-       Asså? Förbereder dig för något speciellt eller? Flinade Justin.

-       Man vet aldrig… maybe!

-       Mm I like it! Och btw, you looked HOOOT in the shower, sa Justin och gick ut ur badrummet och stängde dörren efter sig.

Jag tittade efter honom och skakade huvudet. Sen vände jag mig om mot spegeln och studerade mitt ansikte. Mina kinder var röda. Shit vad den där killen kunde få mig att rodna! Jag började borsta igenom håret och sedan föna det. Det gällde ju att vara fin om jag skulle träffa hans mamma.

Tack och lov var det inte hela hans familj, resten bodde ju i Canada. Så dem skulle jag väl få träffa någon annan gång.

När jag kom ut ur duschen låg en outfit på sängen och Justin satt vid datorn.

-       Vad är det där?

-       Äh bara lite kläder som jag valde till dig… men du behöver inte ha dem om du vill! Jag tänkte bara att du skulle passa i det.

-       Åh vad söt du är! Utbrast jag och tog på mig kläderna.

-       Assnyggt! Sa han nöjt. Kom nu! Jag sa till mamma att vi skulle träffa henne klockan tolv, och nu är klockan redan kvart i!

 

 

Vi satte oss i bilen och en kvart senare stod vi utanför ett gigantiskt hus.

-       Skojar du med mig? Bor du här??!

-       Ja, sa Justin och tog min hand.

Dörren öppnades och där stod en söt kort brunett framför oss. Justin mamma.


 

Vad tror ni kommer hända? Kommer Pattie gilla Chloé? Och vad kommer hända ikväll? Damdamdamdaaaaam.... Haha!

Låååååångt uppehåll! Men långt kapitel som kompensation;) Hoppas att ni inte har tröttnat på novellen! Väntar fortfarande på idéer om vad som ska hända!


Kommentarer
Postat av: emma andersson

så klart vi inte har tröttnat på den :DDD

2011-05-30 @ 19:10:16
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-30 @ 20:17:39
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-30 @ 21:13:33
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh, älskar den! <3

2011-05-30 @ 21:32:49
Postat av: elena

super bra. fortsätt nuuuuu

2011-05-30 @ 23:21:51
Postat av: Rebecca<3

MER MER MER MER!!!!! ÄLSKAR den!!!!!♥ :)

2011-05-31 @ 08:09:05
Postat av: Olivia

Du måste skriva mer .....?

2011-05-31 @ 18:21:52
Postat av: Anonym

mer!!!

2011-06-01 @ 15:35:26
Postat av: Anonym

när kmr nästa?!!! älskar den!!

2011-06-02 @ 19:39:30
Postat av: emma andersson

När kommer nästa?;o

2011-06-05 @ 15:50:56
Postat av: Anonym

meeeeraaa

2011-06-05 @ 23:40:12
Postat av: Olympia

Gaaaahhhh! Läst 35 kapitel på 2 dagar! Helt otroligt bra! Vil bara ha MEEEEEEEERRRRA! :D <3

2011-06-06 @ 00:21:54
URL: http://jamais.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0