Äntligen datooooor!

Hejhej och förlåååt! Kom precis hem från landet och har inte någon tillgång till datorn där. Kunde inte av någon konstig anledning skriva från min mobil och mamma glömde ta med min datorn som jag bad henne om. Så aa, ni förstår nog vad detta ledde till: Inget nytt kapitel och besvikna och arga (?) läsare... Men ibland får vissa saker gå före, hoppas ni förstår:) Nu sitter jag hur som helst vid datorn igen och kämpar på att få ett ihop ett bra kapitel så snabbt som möjligt. För hoppningsvis kommer det ett nytt ikväll om jag har bra fantasi! Och vet ni vad som alltid hjälper?

Snälla kommenterar, respons och nya idéer och förlag!! Och till ni som alltid kommenterar eller till er som precis har börjat läsa novellen: TACK! Blir jätteglad för varenda en av era söta kommentarer!
Men nu ska jag väl sluta skriva här och börja på novellen istället... hej så länge!
Pussar från Julia<3

Kommentarer
Postat av: emma andersson

yeeeyy Julia har kommit till dator världen igen!!:DD

2011-06-06 @ 19:38:05
Postat av: sabbe

äääängtligen ! :D

jag äälskar novellen (:

2011-06-06 @ 20:09:23
Postat av: Olympia

Äntligen! Älskar novellen, har redan läst den 2 gngr och kan inte sluta tänka på den! :D <3 Men snääälla säg att Pattie gillar Chloé, annars dööör jag! ;) <3

2011-06-06 @ 21:17:12
URL: http://jamais.devote.se
Postat av: Clara B

De kan hända nåt me ett galet fans som hotar chloe Elr något sånt !

2011-06-06 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0